×
×
خبرخوان شهر و روستا

فرماندار شهرستان ری در آیین تجلیل از مادران شهدای بخش خاوران و شهر قیامدشت
سردار دلها جمهوری اسلامی را حرم می دانست

  • کد نوشته: 998
  • ۱۳ دی
  • فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم عزیز ایران که در روز تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی آن صحنه های بی بدیل و ماندگار را خلق نمودند در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در روز یازدهم اسفندماه با حضور دشمن شکن و انقلابی خود در پای صندوق های رای بار دیگر مهر باطلی بر یاوه گویی و نقشه های شوم استکبار خواهند زد.
    سردار دلها جمهوری اسلامی را حرم می دانست
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از مادران و خانواده های معظم شهدا بخش خاوران و شهر قیامدشت باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار محمد قربان ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران، مسئولین شهرستان و بخش خاوران در محل مصلی شهر قیامدشت برگزار شد.

    فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از حضور در مراسم و مکان هایی که مزین به نام و یاد شهدا می باشد حال خوش و معنوی به همه ما دست می دهد که این امر نمایانگر عظمت و جایگاه والای معنوی شهدا است.

    مهدی باب الحوائجی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی جدا از شخصیت و جایگاه ممتاز نظامی خود، ارتباط قلبی و معنوی قوی با خداوند متعال و ائمه اطهار داشت، همین دلیل باعث جاودانه شدن حاج قاسم در دلها و یادهای مردم ایران شد.

    وی افزود: حاج قاسم به ایران و ایرانی هویتی جدید داد، دلیل محبوبیت و عشق مردم ایران به شهید سلیمانی اقدامات و افتخارات ایشان در میدان نظامی و نبرد با دشمنان نبود، بلکه ارتباط بی مثال با خداوند و ائمه و با مردم بودن و برای مردم بودن این شهید عزیز بود.

    باب الحوائجی در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم برای ولی امر زمانه خود حضرت امام خامنه ای عزیز جایگاه و احترامی بی مانند قائل بود و با اطاعت و پیروی کامل از رهبری به همه ما درس ولایتمداری داد سردار دلها جمهوری اسلامی را حرم می دانست و حفظ آن را واجب و دلیل ماندگاری سایر حرم ها معرفی نمود.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *