×
×
خبرخوان شهر و روستا

مهدی ایلانلو سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه خبر داد
بازدید سرزده وزیر ورزش از امکانات و زیرساخت های ورزشی بخش فشافویه

  • کد نوشته: 973
  • ۸ دی
  • سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه از قول مساعد وزیر ورزش برای رفع مشکلات ناشی از اعمال ماده ۸۸ در سالن‌های ورزشی و تأمین ملزومات و تجهیزات ورزشی در اسرع وقت خبر داد.
    بازدید سرزده وزیر ورزش از امکانات و زیرساخت های ورزشی بخش فشافویه
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز با حضور سرزده در بخش فشافویه به همراه هادی حسین‌خانی بخشدار، حجت‌الاسلام‌ امیری امام‌جمعه، مهدی ایلانلو سرپرست اداره ورزش بخش فشافویه، شیرزاد یعقوبی شهردار حسن‌آباد، سید مرتضی کرمانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان ری و سروان پایخوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی بخش فشافویه بازدید کرد.

    مهدی ایلانلو سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه با اشاره به بازدید سرزده وزیر ورزش از ظرفیت‌های ورزشی بخش فشافویه، اظهار داشت: روز گذشته جمعی از بسیجیان فشافویه در حاشیه مراسمی در دیدار با وزیر ورزش از وضعیت رسیدگی به ورزش این منطقه گلایه داشتند که در این راستا و با تلاشهای برادر عزیزم جناب سروان پایخوان جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش در بخش فشافویه حضور یافت.

    وی افزود: وزیر ورزش با حضور سرزده در بخش فشافویه و با مساعدت در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات حمایتی از ظرفیت‌ها، از سالن‌های ورزشی بسیج بازدید کرد و در جریان تمامی کمبودها و ظرفیت‌های موجود قرار گرفت.

    مهدی ایلانلو در ادامه گفت: اخیراً ۲ سالن ورزشی دولتی در بخش فشافویه بر اساس ماده ۸۸ در اختیار پیمانکار قرار گرفته و منافع آن به بخش فشافویه تعلق نمی‌گیرد که با دستور وزیر پیگیری و خارج شدن این سالن‌ها از ماده ۸۸ اجرایی می‌شود.

    وی تصریح کرد: ساخت ورزشگاه به‌منظور میزبانی از مسابقات کشوری، تکمیل ورزشگاه احمدیه، زمین ورزشی روستای خانلق، امکانات ورزشی برای ورزشکاران و غیره نیز در حضور وزیر ورزش مطرح شد که دستور پیگیری این امور را در قالب مکاتبات اداری داشتند.

    سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه با بیان اینکه شهر و روستاهای تابعه این بخش در حوزه ورزش‌های قهرمانی سرآمد است، لذا تقویت ورزش در بخش فشافویه مورد تأکید است در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات ناشی از اعمال ماده ۸۸ در سالن‌های ورزشی و ملزومات و تجهیزات ورزشی با قول مساعد وزیر در اسرع وقت انجام خواهد شد.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *