×
×
خبرخوان شهر و روستا

آئین افتتاحیه دبستان حضرت رقیه«س» شهرک شهید بهشتی شهرری برگزار شد
تاکید فرماندار شهرستان ری بر توسعه شهرستان و تسهیل گری در زندگی شهروندان

  • کد نوشته: 1781
  • ۲۲ مهر
  • فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین افتتاح مدرسه حضرت رقیه «س» گفت: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهرستان در طول یک سال گذشته بر این اساس بوده که اعتبارات ارزش افزوده را به سمت و سویی هدایت نماییم که بیشترین اثرگذاری در توسعه شهرستان و تسهیل گری در زندگی شهروندان را شاهد باشیم.
    تاکید فرماندار شهرستان ری بر توسعه شهرستان و تسهیل گری در زندگی شهروندان
  • به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی عصر ری، آئین افتتاحیه دبستان حضرت رقیه«س» شهرک شهید بهشتی شهرری باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، بهرامی مدیرکل آمورش و پرورش شهرستان های تهران، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری و سایر مسئولین برگزار شد.

    فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم در سخنانی با اشاره به مدیریت منابع و اعتبارات شهرستان در راستای رشد و توسعه در تمامی زمینه ها از جمله حوزه تعلیم و تربیت، گفت: امروز شاهد بهره برداری از یک باب مدرسه با فضایی مناسب و تمامی امکانات لازم هستیم که از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری فرمانداری ویژه شهرستان ری توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور ساخته شده است.

    وی افزود: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهرستان در طول یکسال گذشته بر این اساس بوده که اعتبارات ارزش افزوده را به سمت و سویی هدایت نماییم که بیشترین اثرگذاری در توسعه شهرستان و تسهیل گری در زندگی شهروندان را شاهد باشیم. ما نیازمند آن هستیم که با برنامه ریزی مناسب و هدف گذاری دقیق اعتبارات بتوانیم زیرساخت های مورد نیاز را اجرا و کاستی های موجود را رفع نماییم.

    باب الحوائجی ادامه داد: خداوند را شاکریم که امروز با تلاش کلیه مسئولین و دستگاه های متولی شاهد افتتاح و بهره برداری از مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه حضرت رقیه «س» با هزینه کرد حدود ۳۰ میلیارد تومان می باشیم. همچنین با همت بلند و نیت پاک خیرین عزیز عملیات خشت گذاری ساخت ۲ باب مدرسه شامل مدرسه ۹ کلاسه بانو حسینیان در مقطع ابتدایی و مدرسه ۱۴ کلاسه دکتر محمدی زاده در مقطع متوسطه برگزار و عملیات اجرایی ساخت مدارس آغاز خواهد شد.

    معاون استاندار تهران افزود: ۳ چیز است که باعث می شود پرونده انسان پس از مرگ او بسته نشود و همچنان از سوی دنیا برای او خیرات و حسنات ثبت گردد. اولین مورد علم نافع است. دومین مورد فرزند صالح و سومین مورد صدقه جاریه می باشد. قطعا ساخت مدرسه توسط خیرین گرامی یکی از برترین و بالاترین صدقات جاریه ای است که برکات و خیرات آن تا سال های سال برای اشخاص باقی خواهد ماند و علاوه بر آن عموم جامعه نیز از نتایج و خروجی این عمل خیر بهره مند می شوند.

    فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با قدردانی از کلیه مسئولین و دستگاه های مؤثر در گسترش و‌ نوسازی فضاهای آموزشی در سطح شهرستان، اضافه کرد: در پایان از تلاش ها و مساعی جناب آقای دکتر یزدیخواه نماینده محترم مردم ری در مجلس شورای اسلامی به جهت همراهی و همکاری در پیشبرد امور شهرستان بویژه در ساخت، توسعه و نوسازی مدارس، اعضای محترم مجمع خیرین مدرسه ساز، مسئولین محترم آموزش و پرورش و کلیه مسئولین و ادارات شهرستان ری بدلیل حضور مؤثر در این حوزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی کلیه عزیزان را خواستارم‌.

    نویسنده: فاطمه ممیوند(میری)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *