×
×
خبرخوان شهر و روستا

رونمایی از یک پروژه ماندگار در شهرری
افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی

  • کد نوشته: 1462
  • ۳۰ فروردین
  • پروژه تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی با حضور رئیس شورای شهر تهران، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و رئیس شورای شهرستان ری افتتاح شد.
    افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی با حضور حجت‌الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جعفر شربیانی رئیس شورای شهرستان ری، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و سایر مسئولین افتتاح شد.
    احداث مسیرهای دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در تقاطع با بزرگراه شهید آوینی به جهت کاهش بار ترافیکی معابر مجاور و حذف پیمایش اضافی زائران و مجاورین حرم مطهر، فروردین سال ۱۴۰۲ آغاز و در فرودین ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.
    ۱۲۷ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و طراحی این پروژه بر اساس الگوی اسلامی و جلوه‌های متمایز بصری صورت گرفته و کاهش ۷ و نیم کیلومتری پیمایش اضافی برای دسترسی از بزرگراه شهید آوینی به عنوان کمربندی جنوبی شهرری به حرم مطهر، از آثار بهره‌برداری این پروژه است.
    گفتنی است این پروژه مسیرهای دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، دسترسی از غرب و شرق بزرگراه شهید آوینی به میدان امام هادی(ع) و بالعکس در محدوده جنوبی حرم مطهر را تسهیل می‌کند.
    نویسنده: فاطمه ممیوند(میری)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *