×
×
خبرخوان شهر و روستا

با حضور مسئولین ملی، استانی و شهرستانی برگزار شد
میز خدمت سازمان بهزیستی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

  • کد نوشته: 1408
  • ۲۸ بهمن
  • میز خدمت بهزیستی با حضور مسئولین ملی، استانی و محلی این سازمان در راستای رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.
    میز خدمت سازمان بهزیستی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
    1. به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، میز خدمت اداره کل بهزیستی استان تهران با حضور مهری سادات موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، سید جمال رحمانی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور،  محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران، داوود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، سهیلا یزدان شناس سرپرست اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان تهران با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۲۰ تهران در مصلی امام علی(ع) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری، با رویکرد حل مسئله و ظرفیت سازی برگزار شد.

    مدیرکل بهزیستی استان تهران در حاشیه برگزاری این میز خدمت به خبرنگاران اظهار داشت: این میز خدمت در راستای اجرای ظرفیت سازی اجتماعی سازمان بهزیستی با حضور مسئولین سازمانهای دیگر برای انجام ارتباط چهره به چهره با مدد جویان بهزیستی برای رفع مشکلاتشان در حوزه های مختلف برگزار شده است.

    محمد نصیری افزود: به علت گرانی اجاره خانه بیشترین درخواست مددجویان برای دریافت ودیعه مسکن بود و بخشی هم برای هزینه درمان مراجعه کرده بودند ولی با این وجود که قبل از اجرای هر پروژه تامین مالی انجام شده است، هیچ نامه ای بدون جواب نمی ماند و با بررسی های صورت گرفته به درخواستهای مددجویان رسیدگی خواهد شد.

    نویسنده: فاطمه ممیوند(میری)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *