×
×
خبرخوان شهر و روستا

بزرگترین کار فرهنگی شهرستان ری با محوریت مردم
شروع زندگی مشترک ۲۸ زوج جوان اهل ری در مراسم ازدواج آسان

  • کد نوشته: 1394
  • ۲۶ بهمن
  • دبیر ستاد مردمی ازدواج آسان شهرری از حضور ۲۸ زوج جوان در جشن امسال خبر داد و از همراهی مجموعه های مختلف مردمی، خیرین و دستگاههای شهرستان ری برای باشکوه برگزار شدن مراسم تقدیر کرد.
    شروع زندگی مشترک ۲۸ زوج جوان اهل ری در مراسم ازدواج آسان
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، دکتر حمیدرضا فرشیدفر در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آیین ازدواج آسان، عشق پایدار در شهرری اظهار داشت: مراسم ازدواج آسان برای چهارمین سال متوالی با هدف ترویج این شیوه از ازدواج و پرهیز از تجملات به همت حوزه بسیج ۳۵۷ حضرت ولی عصر(عج) و ۳۶۰ میقات ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان ری برگزار می‌شود.

    وی افزود: در این مراسم که با شعار ازدواج آسان عشق پایدار برگزار شد، ۲۸ زوج جوان از اقصی نقاط شهرستان ری شرکت داشتند و مراسم از آستان بی بی زبیده (س) آغاز و پس از تجدید عهد با شهدای گمنام مدفون در میدان نماز، در مجتمع فرهنگی و هنری ایوان ری با برنامه های شاد و متفاوت پایان پذیرفت.

    دبیر ستاد مردمی ازدواج آسان در شهرستان ری در ادامه گفت: شناسایی این زوج ها به واسطه فراخوان در شبکه های اجتماعی انجام شد و علاقه مندان برای حضور در مراسم ثبت نام کردند و با توجه به ظرفیت‌های موجود تعدادی از متقاضیان پذیرش شدند.

    وی ادامه داد: زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها در سال ۱۴۰۱ و مهریه آنها حداکثر ۱۱۴ سکه بود در اولویت قرار گرفتند و با حضور خانواده‌ها مراسم جشنی برای آن ها برگزار شد.

    فرشیدفر با اشاره به اینکه ۱۰ سری جهزیه کامل نیز به ۱۰ نو عروس این جشن اهدا شد، گفت: کلیه اقدامات انجام شده جهت برگزاری مراسم از خودرو، پخت غذا، سفره عقد، تزئینات مراسم با استفاده از ظرفیت بسیج، خیریه ها و سازمان و دستگاه‌های شهرستان ری انجام شده است.

    فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۳۵۷ حضرت ولیعصر (عج) شهرری در پایان خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید ازدواج آسان را تبلیغ کنیم و قطعا توجه به این امر و سبک زندگی اسلامی به ویژه در زمینه ازدواج، موجب آسایش و آرامش در زندگی خواهد شد که این اصل، الگو و برنامه باید مورد توجه مسئولین ذی ربط قرار بگیرید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *