×
×
خبرخوان شهر و روستا

فرماندار شهرستان ری در دیدار با ورزشکاران مطرح کرد
تلاش برای بازگشت ورزش ری به روزهای اوج

  • کد نوشته: 1302
  • ۱۳ بهمن
  • فرماندار شهرستان ری با اشاره به سابقه و جایگاه درخشان ورزشکاران و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه ورزش، گفت: برنامه‌ها و تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا ورزش ری را به جایگاه واقعی خودش برگردانیم و این مهم با همکاری و حمایت همه نهادها و دستگاه‌ها اجرایی می‌شود.
    تلاش برای بازگشت ورزش ری به روزهای اوج
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مهدی باب‌الحوائجی در دیدار با ورزشکاران شهرستان ری با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های حوزه ورزش و نیز ورزشکاران شهرستان ری گفت: شهرری شهر میدان‌های جهانی است و ورزش جزء افتخارات مهم این شهرستان است.

    مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست در سخنانی با اشاره به پیشینه درخشان ری در ورزش قهرمانی گفت: ری همواره شهر میدان های جهانی، قهرمانان المپیکی، ورزش و ارزش و شهر طلایی ورزش ایران است. ما باید با تلاش و همت دست در دست هم گذاشته تا ورزش ری را به جایگاه واقعی خود برسانیم. همه باید به میدان آمده و کمک نمایند. ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان همه باید به میدان بیاییم.

    فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدیران شهرستان نیز با افتخار با دستگاه‌ها همکاری خواهند کرد تا شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه ورزش شهرستان ری باشیم‌.

    باب‌الحوائجی تصریح کرد: پیش از این به ورزشکاران قول دادم در صورت تأمین اراضی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، خانه‌های ورزشی مانند خانه بوکس، خانه ژیمناستیک، خانه کاراته و امثالهم در شهرستان ری ساخته شود.

    وی ادامه داد: به منظور ساخت خانه‌های ورزشی یک هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که برای ورزشکاران گرانقدر ری اجرایی خواهد شد‌.

    معاون استاندار تهران گفت: هیئات‌ ورزشی و تیم‌ها در شهرستان ری نیاز به اسپانسر دارند و البته این موضوع در ابتدا برای هیئات و تیم‌های دارای تراز اجرایی می‌شود و برای استفاده از اسپانسرهای خصوصی از حوزه ورزش حمایت خواهیم کرد.

    باب الحوائجی در ادامه با تأکید بر استفاده از طرح تجربه پیشکسوتان و برنامه‌ریزی‌های خوب برای ورزش بیان کرد: شهرری باید خوب معرفی شود و در تراز واقعی خود قرار گیرد لذا در این راستا باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کسب مقام‌های جهانی و ملی توسط ورزشکاران شهرستان افزایش یابد.

    وی افزود: برای ورزش در تراز بین‌المللی در سطح شهرستان ری باید برنامه‌ریزی کنیم و در این مسیر خدمت‌رسان حوزه ورزش خواهیم بود تا به جایگاه واقعی خود باز گردیم.

    فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: با توجه به دستاوردهای مهم ورزشی در سال‌های گذشته، در حال حاضر باید تلاش کنیم تا به جایگاه پیشین خود که کسب مقام‌های جهانی و المپیکی است باز گردیم.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *