×
×
خبرخوان شهر و روستا

شهردار منطقه ۲۰ مطرح کرد
شناسایی فوری ساختمانهای نا ایمن در شهرری

  • کد نوشته: 1225
  • ۲۹ دی
  • شهردار منطقه ۲۰ در جلسه کمیته ایمنی ساختمانهای نا ایمن بر اهمیت همیاری نهادهای متولی و دستگاه های خدمت رسان برای اجرایی شدن دستور العمل ها و رسیدگی به وضعیت موجود ساختمان‌ های نا ایمن تاکید کرد.
    شناسایی فوری ساختمانهای نا ایمن در شهرری

  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، رضا شنگی در جلسه کمیته ایمنی ساختمانهای نا ایمن که با حضور معاونین، شهرداران نواحی، نمایندگان سازمان آتش نشانی، اداره برق و دادگستری شهرستان ری برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مباحث ایمنی، مدیران اجرایی منطقه با همکاری کارشناسان سازمان آتش نشانی ضمن بازدید از ساختمان‌های پر خطر، نسبت به احصاء موارد نا ایمن و مرحله بندی رفع آنها اقدام نمایند.

    رضا شنگی با اشاره به اولویت ایمن سازی مجتمع های مسکونی نا ایمن و اهمیت امنیت جان شهروندان یادآور شد: با توجه به مشکلات مجتمع مسکونی غدیر ری اقدام ضروری از سوی شهرداری ناحیه انجام شود.

    شهردار منطقه ۲۰ همیاری نهادهای متولی و دستگاه قضائی برای اجرایی شدن دستور العمل ها و رسیدگی به وضعیت موجود این ساختمان‌ها را مهم بر شمرد و اظهار داشت: خوشبختانه همدلی مسئولین ارشد شهرستان ری و تعامل دستگاه‌های خدمت رسان موجب تسریع ایمن سازی ساختمانها می شود.

    گفتنی است در این جلسه مقرر شد با توجه به جلسات مستمر برای رفع معضل گود فاتح، مشاور مربوطه جهت تایید ایمنی گود تعیین و همچنین جلسه مشترک با هیئت مدیره جدید بازار قدیم ری به منظور رفع موارد نا ایمنی این محل تشکیل شود.

    نویسنده: میثم خوشی
    منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *