×
×
خبرخوان شهر و روستا

آئین بزرگداشت پنجاه و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی
فرماندار ویژه شهرستان ری: باید جوانان با تختی به‌ عنوان یک الگوی ارزشمند آشنا شوند

  • کد نوشته: 1063
  • ۱۷ دی
  • فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین گرامیداشت پنجاه و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی بر آشنایی جوانان با حرکت‌ها و تفکر انسان‌مداری و ایثارگری جهان پهلوان تختی تاکید کرد.
    فرماندار ویژه شهرستان ری: باید جوانان با تختی به‌ عنوان یک الگوی ارزشمند آشنا شوند
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم که باحضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا فخاری استاندار تهران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: امروز ری میزبان کشتی‌گیران و ورزشکاران و همچنین ورزش دوستان است که از جای‌جای پایتخت و حتی سایر استان‌ها در این مراسم حاضرشده و دین خود را به مرحوم تختی ادا کردند.

    وی در ادامه گفت: جامعه و جوانان ما باید با حرکت‌ها و تفکر انسان‌مداری و ایثارگری تختی و همچنین آزاداندیشی این جهان پهلوان آشنا شوند.

    باب الحوائجی ادامه داد: مردم‌داری تختی و اخلاق مدار بودن این پهلوان باید به سمع و نظر جوانان ما برسد تا از تختی به‌ عنوان یک الگوی ارزشمند برای رفتار و منش خود بهره گیرند.

    معاون استاندار تهران ابراز داشت: ایران اسلامی مملو از پهلوانان اخلاق مدار بوده که در مقاطع مختلف در کشور نقش‌آفرینی کردند و نمونه بارز آن شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم است که نشان می‌دهد خاک ایران اسلامی قهرمان‌پرور است.

    فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به علاقه‌مندی پیشکسوتان و مردم ورزش دوست و علاقه‌مند به مرحوم تختی در این مکان هرساله مراسمی برگزار می‌شود که بخش اعظمی از مراسم مردمی و شرکت‌کنندگان به‌صورت خودجوش در مراسم حاضر می‌شوند.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *