×
×
خبرخوان شهر و روستا

فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد
اجرای طرح ضربتی اقتدار و ارتقای امنیت اجتماعی

  • کد نوشته: 1708
  • ۳ مهر
  • فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح اقتدار و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ری خبرداد.
    اجرای طرح ضربتی اقتدار و ارتقای امنیت اجتماعی
  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح با هدف مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت محلات، سرکشی از صنوف به خصوص قهوه خانه ها و برخورد با حاملین سلاح های سرد در شهرستان ری اجرا گردید.

     وی افزود: در این طرح، ۴ نفر از اراذل و اوباش متواری که با اقدامات مجرمانه خود نظیر نزاع و درگیری دسته جمعی، تخریب و عربده کشی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم نموده که با تلاش همکاران، محل اختفاء آنان شناسایی و دستگیر و تعدادی سلاح سرد(شمشیر) از مخفیگاه آنان کشف که همچنین در پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ۱۴۶ قبضه سلاح سرد غیر متعارف کشف گردید.

    سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد : در اجرای طرح، ۱۴۳ واحد صنفی بازدید، ۳۸ مورد تذکر، ۱۶ مورد اخطار پلمپ و ۲ واحد صنفی متخلف پلمپ گردید.

    فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ۱۸۰ دستگاه موتور سیکلت و ۲۸ دستگاه خودرو متخلف در این طرح توقیف شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خدمت گزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *