×
×
خبرخوان شهر و روستا

بازدید تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از مرکز اهدای خون شهرری
قاضی عسکر: به قشر زحمتکش انتقال خون در سراسر کشور رسیدگی شود

  • کد نوشته: 1537
  • ۱۳ مرداد
  • تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ‌ دولت به قشر زحمت‌کش انتقال خون در سراسر کشور رسیدگی کند و این عزیزان فراموش نشوند چرا که کار بزرگی می‌کنند و خدای‌نکرده خلل در این امر تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.
    قاضی عسکر: به قشر زحمتکش انتقال خون در سراسر کشور رسیدگی شود
  • به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر ری، حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که با همراهی رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و مدیران شهری در مرکز اهدای خون شهرری حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: هم‌زمان با پنجاه سالگی سازمان انتقال خون ایران و برای تبریک و خداقوت به زحمت کشان این عرصه در این مرکز حاضر شدیم و این حضور برای یادآوری روحیه خیرخواهی مردم عزیز ما می باشد که در مقاطع حساس مثل دوران دفاع مقدس و هر زمانی نیاز بود صف‌های اهدا خون تشکیل می‌دادند و هیچ وقت سازمان انتقال خون را در این امر خطیر تنها نگذاشتند.

    وی با بیان اینکه در امر اهدای خون در دنیا از بهترین‌ها هستیم، گفت: این حرکت‌های خیرخواهانه و معنوی باید استمرار یابد و خانم‌ها و آقایان باید بدون نگرانی از کم خونی به اهدای خون روی آورند چرا که خداوند بدن را به شکلی قرار داده است که اهدای خون جبران شود و برعکس ممکن است با جلوگیری از اهدای خون فرد دچار غلظت خون شود.

    تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به اهمیت اهدای خون در سلامتی همچنین دارای اجر معنوی، افزود: در آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده آمده است هر کس جان احدی را نجات دهد، مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است.

    قاضی‌عسکر به نیاز بیماران خاص و تصادفی به تزریق خون اشاره و عنوان کرد: مردم با اهدای خون کار بزرگی کرده و سلامتی به بیماران اهدا می‌کنند و دعای آنها همواره بدرقه راهشان خواهد بود. وی در پایان از دولت درخواست کرد به قشر زحمتکش انتقال خون در سراسر کشور رسیدگی شود و این عزیزان فراموش نشوند چرا که کار بزرگی می‌کنند که خدای نکرده خلل در این امر تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت و ما تجربه ورود خون‌های آلوده به کشور را نباید فراموش کنیم.

    نویسنده: محمد حسینی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *