×
×
خبرخوان شهر و روستا

با راهبرد وحدت ملی و نشاط افزایی بر محوریت دین
نسخه حسینیه معلی برای نبرد با دشمنان

  • کد نوشته: 1426
  • ۲۹ بهمن
  • میثم خوشی مدیرمسئول عصر ری در یادداشتی ویژه به اثرگذاری و موفقیت های برنامه تلویزیونی حسینیه معلی اشاره کرد.
    نسخه حسینیه معلی برای نبرد با دشمنان
  • به گزارش  رسانه تحلیلی خبری عصر ری، میثم خوشی از فعالان رسانه ای و مدیرمسئول رسانه های ری خبر و عصر ری، پیرامون برنامه حسینیه معلی به عنوان پرمخاطب ترین برنامه معارفی تلویزیون واکنش نشان داد.

    متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    قُلْ بِفَضْلِ اللَّهِ وَ بِرَحْمَتِهِ فَبِذلِک فَلْیفْرَحُوا هُوَ خَیرٌ مِمَّا یجْمَعُونَ

    حسینیه معلی در فصل جدیدی از قیام رسانه ای خود برای احیای شعائر دین، با عطر و بوی شعبان المعظم و سیمایی نو از شادی و نشاط بر محور اهل بیت(علیهم السلام) میهمان خانه ایرانیان و میزبان عاشقانه ها و قلب های بیقرار امت اسلام شده است.

    بعد از گذشت یک سال از جنگ ترکیبی و فعالیت بی امان توپخانه های رسانه ای و فرهنگی دشمنان نظام اسلامی بر علیه اصول ممتاز دین با شیوه های فریبکارانه، شاهد خیزش های موثر و محرک در جامعه دینی برای جبران خسارت های آن جنگ سهمگین هستیم و حسینیه معلی می تواند یکی از آن میدان های الگو ساز برای شروع نهضت جهاد سازندگی در عرصه فرهنگ دینی کشور باشد.

    همان طور که بر ما گذشت، برنامه راهبردی و محاسبه شده جبهه به هم پیوسته دشمنان اسلام و ایران عزیز در پاییز ۱۴۰۱، استفاده از خلاهای فرهنگی در بین نسل جوان و نوجوان امروزی بود که با تحریف و بازنمایی دروغین از مبانی کامل و جامع دین، تا حدودی موفق به نهادینه کردن نقشه خود در دور کردن ذهن و فکر بخشی از نسل امروز ما نسبت به حقیقت پر جاذبه دین داری و دین دوستی شدند.

    یکی از مقصدهای شوم دشمنان در طراحی های رسانه ای و فرهنگی، تلقین عدم وجود نشاط و شادی در جامعه دینی بود که این شبهه را با شدت و قدرت نرم به افکار عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان تحمیل کردند و در برجسته سازی آن نیز، شیوه های تبلیغی متنوع و مختلف الاشکالی را برای مقابله با حاکمیت دینی در دستور کار قرار دادند که در انتشار تولیدات محتوایی شاد و مبتذل به وضوح نمایش دادند.

    حالا در سالگرد آن جنگ رسانه ای و فرهنگی، حسینیه معلی با لشکری از خادمین خوش ذوق، کار بلد و وقت شناس به میدان آمده و با تکیه بر وحدت ملی و بهره مندی از ظرفیت تمدن ساز جبهه مقاومت در جهان اسلام، پیوند عمیق فرهنگ ناب و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در شکوه شادی آفرین مکتب پیامبر(ص) و اهل بیت(علیهم السلام)، تصویر سازی کرده است.

    وقتی محاسبات دشمنان طوری پیش رفت تا کانون خانواده و مبانی اعتقادی نوجوانان و جوانان ما به هدف اصلی حملات رسانه ای آنان تبدیل شود، باید هم در جبهه ای که متصل به سرچشمه خروشان دین اسلام است، شاهد احداث پایگاههای مقاومت رسانه ای باشیم و حالا بیشتر نیاز به ساخت حسینیه های رسانه ای و فرهنگی را حس می کنیم زیر که معلی به زیبایی توانست ثابت کند که می توانیم با رویکرد صحیح، سلیم و مقاوم، به پرداخت جاذبه های شعف انگیز و دلپذیر دین در جامعه بپردازیم.

    شادی مومنانه این روزها در حسینیه معلی و آفرینش یک مولود رسانه ای محبوب در بین مردم، یک دستاورد بزرگ فرهنگی است که باید قدر آن را دانست و عصبانیت رسانه های دشمن گواه روشنی بر این ادعاست که راه برنامه سازان معلی در مسیر درستی قرار گرفته و ان شاالله این عزیزان در سایه رحمت واسعه ائمه هدی، همچنان برای ادامه این جهاد تبیین ثابت قدم باشند.

    البته برخی نق زدن ها و بهانه جویی های عجیب هم در این ایام از سوی خودی ها در مورد حسینیه معلی شنیده شد که احتمال می رود این اتفاق در پی عدم درک صحیح و نا آگاهی این عزیزان نسبت به شرایط زمانی ما در نبرد بی امان رسانه ای و فرهنگی باشد و امیدواریم همان طور که حسینه معلی توانست بعد از فتح قلوب، دلها را از اقوام، ادیان و مذاهب مختلف به سمت هدایت الهی رهنمون سازد، شاهد همبستگی گفتمانی دوستداران این مکتب نورانی باشیم.

    ✍ میثم خوشی

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *