×
×
خبرخوان شهر و روستا

در روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار
قاضی عسکر: سپاه محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب اسلامی است

  • کد نوشته: 1377
  • ۲۴ بهمن
  • حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همزمان با میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور در سپاه ناحیه شهرستان ری با فرماندهی و آحاد پاسداران این سپاه دیدار و گفتگو کرد.
    قاضی عسکر: سپاه محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب اسلامی است
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، قاضی عسکر در این دیدار صمیمانه گفت : پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه سنگینی است که بر عهده شما سبز پوشان غیور سپاه قرار گرفته است.

    وی افزود: این نهاد مقدس از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.

    تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم در پایان دیدار گفت: اینجانب بر خود لازم می دانم فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت فرمانده عزیز جناب‌ سرهنگ قنبری و تمامی همسنگران غیور ایشان در جایگاه های مختلف سپاه شهرستان ری تبریک عرض نموده، صحت و سلامتی همگان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.

    در ادامه روایت تصویری این دیدار را ببینید:

     

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *