×
×
خبرخوان شهر و روستا

در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری عنوان شد
اجرای ۳۴۵ برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جنوب شهرستان ری

  • کد نوشته: 1336
  • ۱۳ بهمن
  • فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری از اجرای ۳۴۵ برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جنوب شهرستان ری در ۱۰ محور و با رویکرد محله محوری خبر داد.
    اجرای ۳۴۵ برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جنوب شهرستان ری
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، سرهنگ علی اصغر شهیری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر ۳۴۵ برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جنوب شهرستان ری اجرایی می‌شود.

    وی افزود: تنظیم برنامه‌های ویژه پیروزی انقلاب در ۱۰ محور و با رویکرد محله محوری انجام شده که توسط پایگاه‌ها و نواحی مقاومت، جهت استفاده عموم مردم این منطقه برپا خواهد شد.

    فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در ادامه گفت: رویدادهای خدمتی، تبلیغی، ورزشی، هنری و آموزشی در برخی شهرها آغاز شده و در سایر نقاط نیز در روزهای پیش رو اجرایی می‌شود.

    سرهنگ شهیری ابراز داشت: نزدیک به ۶۰ روز است که در خدمت مردم منطقه باقرشهر، فشافویه و قلعه‌نو و در بررسی‌های به عمل آمده از مردم به‌جز دغدغه انقلابی‌گری و خدمت مطالبه‌ای مشاهده نشده است لذا به‌واسطه چنین مردم انقلابی که در این مناطق سکونت دارند، باید خدمتگزار مردم باشیم.

    وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های زیادی در سراسر کشور از جمله شهرستان ری دارد بیان کرد: آنچه امروز انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد شناخت از گذشته و حال و آینده انقلاب اسلامی توسط جوانان است.

    فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) تأکید کرد: اجرایی‌کردن نظریه امامین انقلاب از اهم واجبات در جامعه است که نیروهای انقلاب و رسانه‌های جمهوری اسلامی باید آن را انجام دهند .

    سرهنگ شهیری در پایان خاطرنشان کرد: مردم‌محوری در پایگاه‌های بسیج یکی از راهکارهای بزرگ برای رفع مشکلات محرومان است و ما در منطقه باقرشهر و جنوب شهرستان ری به‌عنوان محلات معنوی جنوب پایتخت بر اساس مردم‌محوری کار را دنبال خواهیم کرد .

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *