×
×
خبرخوان شهر و روستا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری خبر داد
حضور ۴ هزار نفر در مراسم اعتکاف مساجد شهرستان ری

  • کد نوشته: 1286
  • ۵ بهمن
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری از معتکف شدن بیش از ۴ هزار نفر در مساجد شهرستان ری در ایام اعتکاف ماه رجب و از سحرگاه امروز خبر داد.
    حضور ۴ هزار نفر در مراسم اعتکاف مساجد شهرستان ری
  • به گزارش رسانه خبری تحلیلی عصر ری، حامد احمدپور ضمن اشاره به اینکه پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است، خاطرنشان کرد: اعتکاف ماه رجب فناوری ایجاد معنویت و اخلاق، به معنای برجسته کردن ارزشهای معنوی مانند اخلاص، ایثار، توکل، ایمان در خود و در جامعه است.

    وی با بیان اینکه اعتکاف همیشه توسط جوانان و ائمه جماعات و امناء مساجد، دایر و اداره شده است، ادامه داد: بیش از ۴ هزار نفر امسال در مساجد ری معتکف خواهند شد که حدودا ۲ هزار نفر دانش آموزان هستند.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد مساجد، اعتکاف دانش آموزی که بهترین فرصت برای یک دوره سه روزه موثر تربیتی است را برگزار خواهند کرد.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری اضافه کرد: اعتکاف های تخصصی دیگر مانند بزرگترین اعتکاف فرهنگیان شهرستان های استان تهران هم در شهرری تشکیل خواهد شد و همچنین اعتکاف ویژه بانوان، خانوادگی، مادر و فرزندی هم از ایده ها و خلاقیت هایی است که امسال انجام خواهد شد.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *