×
×
خبرخوان شهر و روستا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خبر داد
برگزاری گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در آرامستان ارامنه شهرستان ری

  • کد نوشته: 1197
  • ۲۸ دی
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت‌های دینی در آرامستان ارامنه واقع در شهرستان ری و در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
    برگزاری گرامیداشت شهدای اقلیت های دینی در آرامستان ارامنه شهرستان ری
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، حسین نصرالله معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در نشست بررسی اقدامات کمیته شهدا در دهه فجر اظهار کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در گلزارهای شهدا و امامزاده‌های همه بخش‌های شهرستان به طور مستقل و با حضور مسئولین بخش در اولین روز دهه فجر  برگزار می‌شود.

    وی گفت: همچنین در این روز مراسم ملی گرامیداشت شهدای اقلیت‌های دینی در بخش خاوران و عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت زهرا(س) با حضور مسؤولان کشوری و شهرستانی برگزار خواهد شد.

    رئیس بنیاد شهید شهرستان ری افزود: در سومین روز از ایام دهه فجر امسال مراسم بزرگداشت سالگرد شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور را داریم و در هفتمین روز دهه فجر همزمان با شهادت امام کاظم(ع)، با آزادگان سرافراز دیدار خواهیم داشت.

    حسین نصرالله با تاکید بر اینکه دیدار با جانبازان باید در اولویت دیدارها باشد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با جانبازان فرموده‌اند؛ سرداران از جنگ فارغ می‌شوند اما جانبازان فارغ نمی‌شوند لذا این عزیزان که معمولا مشکلات جسمی و روحی زیادی را متحمل هستند، باید بیشتر مورد توجه باشند.

    نویسنده: میثم خوشی
    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *