×
×
خبرخوان شهر و روستا

با افتتاح چاه شماره ۲ در روستای تورقوزآباد
آب آشامیدنی پایدار برای ۴ روستا در بخش کهریزک

  • کد نوشته: 1160
  • ۲۳ دی
  • رئیس اداره آب و فاضلاب بخش کهریزک گفت: روستاهای تورقوزآباد، قیصرآباد، عبدل آباد و قلعه پروان از توابع بخش کهریزک با ۲۲ هزار نفر جمعیت روستایی همزمان با افتتاح چاه شماره ۲ و ایستگاه کلر زنی به آب پایدار رسیدند.
    آب آشامیدنی پایدار برای ۴ روستا در بخش کهریزک
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مسلم سلطانیان در آیین افتتاح چاه شماره ۲ و ایستگاه کلر زنی روستای تورقوزآباد گفت: پروژه چاه شماره ۲ به تامین آب روستاهای تورقوزآباد، قیصرآباد، عبدل آباد و قلعه پروان کمک می کند.

    وی افزود: افتتاح چاه و ایستگاه کلرزنی در این منطقه با هزینه‌ای نزدیک به پنج میلیارد تومان از ارتباط جاری شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران انجام شد.

    سلطانیان اذعان داشت: این پروژه آب پایدار برای حدود ۲۲ هزار نفر جمعیت روستایی را تامین می کند و البته یک چاه دیگر را قبلاً حفر کردیم تا جامعه هدف مورد پوشش قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: در این منطقه دبی آب تقریبا ۱۲ تا ۱۳ لیتر در ثانیه است و در امتداد چاه، ۲۰۰ متر لوله گذاری ۲۰۰ میلیمتری صورت گرفت که از وسط روستا عبور کرده است.

    رئیس اداره آب و فاضلاب بخش کهریزک ادامه داد: آب پایدار این روستاها را چاه های روستای تورقوزآباد تامین خواهد کرد.

    وی افزود: آب این چاه ها از نظر کیفیت در سطح خوبی است و هیچ آلودگی ندارد ضمن اینکه توسط آزمایشگاه مرجع نیز آزمایش شده است.

    سلطانیان در پایان گفت: نتایج آزمایش آب به صورت روزانه گزارش می شود و انتظار داریم مردم با صرفه جویی ۱۵ درصدی، کمک کنند تا تابستان آینده را بدون تنش سپری کنیم.


    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *