×
×
خبرخوان شهر و روستا

روستا به روستا برای خدمت به مردم
بازدید میدانی فرماندار شهرستان ری از ظرفیت ها و مشکلات بخش کهریزک

  • کد نوشته: 1126
  • ۲۲ دی
  • فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه سفرها و بازدیدهای میدانی خود از شهرها و روستاهای تابعه ری در بخش کهریزک حاضر شد و ضمن حضور در جلسات با علما و نخبگان و شورای اداری، در جریان پروژه ها و مسائل مختلف این بخش قرار گرفت.
    بازدید میدانی فرماندار شهرستان ری از ظرفیت ها و مشکلات بخش کهریزک
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، فرماندار ویژه شهرستان ری به‌منظور بررسی ظرفیت‌ها، کمبودها و نیازهای بخش کهریزک در سفری یک‌روزه با ائمه جماعات، روسای ادارات، نخبگان، ورزشکاران، دهیاران، صنعتگران و تولیدکنندگان دیدار کرد.

     فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای سفر یک‌روزه خود به بخش کهریزک و با حضور در آستان مطهر امامزاده ابراهیم و اسماعیل(ع) ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مقام والای آنان ادای احترام کرد.

    در مقصد دوم فرماندار ویژه شهرستان ری در محل ستاد نماز جمعه بخش کهریزک حضور یافت و نشستی صمیمانه با حجت‌الاسلام‌ باقری امام‌جمعه و ائمه جماعات کهریزک و باقرشهر داشت که در این جلسه ائمه جماعات بخش کهریزک از دغدغه‌ها، آسیب‌ها، مشکلات و کمبودهای مردم صحبت کردند و از سوی فرماندار ویژه شهرستان ری وعده دیداری اختصاصی به ائمه جماعات این بخش داده شد.

    گفتنی است در ادامه، جلسه تقدیر از نخبگان ورزشی و علمی بخش کهریزک برگزار شد و سپس شورای اداری با ارائه گزارشی از سوی بخشدار کهریزک آغاز گردید.

    بنابراین گزارش، فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه برنامه های این سفر، از روند اجرای مانور زلزله فرضی در شهر کهریزک، شرایط پیشرفت پروژه عمرانی پل غیرهمسطح باقرشهر و همچنین واحد صنعتی و تولیدی روستای قیصرآباد بازدید کرد.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *