×
×
خبرخوان شهر و روستا

سرهنگ روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری:
حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بود

  • کد نوشته: 1108
  • ۲۰ دی
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری گفت: عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌الاقصی ثمره سال‌ها مجاهدت شهید سلیمانی از نظر تسلیحاتی، ایده ساخت تونل‌های زیرزمینی و امثال اینها است.
    حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بود
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، روح‌اله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری با اشاره به نقش شهید سلیمانی و مکتب او در شکل‌گیری مقاومت فلسطین و طوفان‌ الاقصی، اظهار داشت: عملیات موفقیت‌آمیز طوفان‌ الاقصی ثمره سال‌ها مجاهدات شهید سلیمانی است و این مهم به گونه‌ای آشکار است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

    وی بیان کرد: برای مثال شخصیت‌هایی مانند سید حسن نصرالله بارها در سخنرانی‌ها و سخنان خود به این موضوع اشاره داشته و سران آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری ضمن اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی، مطرح کرد: سردار عزیز ما با داشتن ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی به جایگاه عظیمی دست یافت که میان اقشار مختلف جامعه ایران و حتی جوامع بین‌المللی یک قهرمان قلمداد می‌شد.

    قنبری افزود: سردار دل‌ها سرباز و جان‌فدای وطن، سردار مبارزه با تروریسم، مدافع امت و مستضعفین، حامی و دلباخته اهل‌بیت علیهم السلام، مغز متفکر استراتژی‌های جنگی، شجاع و حامی عدالت و مقاومت بود.

    وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های سردار سلیمانی موجب شد تا ایران اسلامی بتواند حلقه‌های محاصره در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه بهداشت و درمان را بشکند و از تنگناهای دشمن عبور کند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری ادامه داد: امنیت رابطه مستقیمی با تجارت داشته و بخش عمده‌ای از امنیت دریائی و زمینی کشور ما مرهون درایت، تدبیر و شجاعت حاج قاسم سلیمانی است، بخش زیادی از پیشرفت‌های تجاری و اقتصادی مملکت ما مدیون ایستادگی چند ساله شهید سلیمانی و دوستان مجاهد او در عرصه مقاومت است.

    قنبری با اشاره به آسیب و هزینه جنگ‌طلبی آمریکا در منطقه، یادآور شد: با یک نگاه ساده به اینترنت و فضای‌مجازی و جامعه آماری بین‌الملل به خوبی متوجه این آسیب و هزینه‌های جبران‌ناپذیر آن خواهیم شد.

    وی گفت: هزاران انسان بی‌گناه به خاک و خون کشیده شده، هزاران طفل بی‌پدر و مادر و هزاران خانواده آواره شدند، زیرساخت‌های اساسی بسیاری از کشورها یا به طور کامل از بین‌ رفته و یا آسیب جدی دیده و ارزش‌های اخلاقی به شدت زیر سؤال رفته است

    نویسنده: میثم خوشی
    منبع: تهران نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *