×
×
خبرخوان شهر و روستا

میهمانی در خانه عقیق یمن اهل ری
فرمانده سپاه ناحیه ری و مدیران ارشد بنیاد شهید در خانه شهید مصطفی محمد میرزایی

  • کد نوشته: 1020
  • ۱۵ دی
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، فرمانده سپاه ناحیه ری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی محمد میرزایی در بیت معظم این شهید حاضر شدند.
    فرمانده سپاه ناحیه ری و مدیران ارشد بنیاد شهید در خانه شهید مصطفی محمد میرزایی
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ روح اله قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری و حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری میهمان خانه شهید مصطفی محمد میرزایی شدند.

    مادر شهید مصطفی محمد میرزایی در این دیدار گفت: من به عنوان مادر اولین شهید جبهه مقاومت جمهودی اسلامی در یمن هستم که فرزندم همزمان با روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در پهنه سرزمینی مقاومت و در صعده یمن به درجه رفیع شهادت رسید.

    این مادر شهید که بسیار شیوا و رسا سخن می گوید، ادامه داد: مصطفی از شش سالگی در تابستانها کار می کرد و گاهی خودم هم دنبالش می رفتم تا مراقبش باشم، او بسیار کمک حال ما در خانه بود و بزرگ هم که شد بسیار به من و پدرش در زندگی کمک می کرد به نحوی که این سالهای آخر هم دائم ماموریت بود ولی هیچگاه چیزی در خانه صحبت نمی کرد و ما اصلا نمی دانستیم که در تیم حاج قاسم حضور داشته و ما بعد از شهادتش فهمیدیم که درجه دارد و کارش بسیار مهم بوده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *