×
×
خبرخوان شهر و روستا

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت
حضور پر شور بانوان بسیجی در مرکز اهدای خون شهرری

  • کد نوشته: 985
  • ۱۲ دی
  • مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور به همراه جمعی از جامعه زنان ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) با حضور در اداره کل انتقال خون استان تهران و همچنین مرکز جامع انتقال خون شهرری، در پویش فاطمی اهدای خون شرکت کرد و گفت: این پویش که مخصوص بانوان کشور برای اهدای خون است، از شهادت تا ولادت حضرت زهرا(س) همزمان در سراسر کشور توسط بانوان در حال برگزاری می باشد.
    حضور پر شور بانوان بسیجی در مرکز اهدای خون شهرری
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مینا بیابانی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه طاهره(س)، پویش فاطمی با همکاری و همراهی سازمان انتقال خون و بسیج جامعه زنان کشور برای حضور بانوان به خصوص بانوان بسیجی، در امر خداپسندانه اهدای خون تدارک دیده شده است.

    وی با بیان اینکه اگر بانوان برای انجام کار خیری پای کار حاضر شوند آن کار خیر نهادینه خواهد شد، خاطرنشان کرد: لذا به همین منظور پویش فاطمی از سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده تا ولادت بانوی دو عالم ادامه دارد.

    مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور ابراز کرد: بانوان در طیف افراد سالم جامعه هستند و جزء افراد پر مخاطره نیستند لذا با اهدای خون بانوان، بانک خون با سلامت و امنیت بیشتری خواهیم داشت که نجات دهنده بیماران زیادی خواهد شد.

    بیابانی در ادامه تصریح کرد: پویش مهر فاطمی با هدف فرهنگ سازی و نیازمندی های مرکز انتقال خون، همزمان توسط ۲۳ هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور در حال برگزاری است.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: از دوران کرونا، پویش‌های مختلفی برای اهدای خون برگزار شده که با استقبال خوب بانوان روبرو شده و طی سال‌های اخیر حضور بانوان برای اهدای خون بیشتر شده ضمن اینکه هنوز فاصله داریم تا به میزان مورد قبول برسیم.

    مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان این مراسم که با برنامه‌هایی مثل اجرای سرود توسط گروه دختران همراه بود، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به بانوان شاغل در مرکز انتقال خون تبریک گفت.

    گفتنی است این برنامه فرهنگی با هماهنگی جامعه زنان ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد و جوایزی نیز به حاضرین در این برنامه اهدا گردید.

    بنابراین گزارش جمعی از بانوان بسیجی ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز با حضور در مرکز انتقال خون شهرری، با شرکت در پویش مهر فاطمی با عنوان «بانوان ایرانی، نبض زندگی، اهدای خون» برای نجات بیماران نیازمند، خون خود را اهدا کردند.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *