×
×
خبرخوان شهر و روستا

مربی تیم یونگ مودو ایران و افتخار ورزش شهرری:
عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی مسترشیپ کره‌جنوبی دستاورد ارزشمندی بود

  • کد نوشته: 946
  • ۸ دی
  • مربی تیم یونگ مودو ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی مسترشیپ کره‌جنوبی گفت: دستاورد ارزشمندی بود که به طور قطع در سال جدید میلادی نیز ادامه خواهد یافت.
    عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی مسترشیپ کره‌جنوبی دستاورد ارزشمندی بود
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مهدی خوشی درباره حضور موفق تیم ایران در مسابقات جهانی مسترشیپ کره‌جنوبی، اظهار داشت: برای دومین بار است که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها می‌شویم که نشانگر پتانسیل بالای این رشته در کشور و همچنین جوانان مستعدی است که در آن فعالیت می‌کنند.

    وی درباره تاریخچه رسمیت «یونگ مودو» در ایران، عنوان کرد: این رشته ترکیبی از جودو و تکواندو است که مهد آن در کره جنوبی قرار دارد. “یونگ مو دو” در سال ۹۲ توسط کیوان دهناد در کشور پایه‌گذاری شد و با برگزاری دوره‌های مختلف فنی، مربیگری و ارتقاء دان، اکنون به یکی از رشته‌های مطرح در ورزش‌های مبارزه‌ای و دفاع شخصی در کشور بدل شده است.

    مسئول پایگاه قهرمانی و استعدادیابی “یونگ مو دو” کشور، اصافه کرد: طی این سال‌ها با یک برنامه‌ریزی مستمر و حساب‌شده توانستیم جوانان علاقه‌مند بسیاری را جذب این ورزش کرده و از میان آنها چهره‌های مستعدی را شناسایی و تیم‌های ملی را در هر دو بخش آقایان و بانوان تشکیل دهیم. اکنون هم با برگزاری اردوهای آماده‌سازی، تمامی نفرات ما آماده حضور در مسابقات برون مرزی و کسب افتخار برای ورزش کشور هستند.

    رئیس “یونگ مو دو” استان تهران همچنین افزود: تیم‌های ملی این رشته تاکنون در ۴ دوره مسابقات جهانی در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ حضور درخشانی داشته و مدال‌های رنگارنگی کسب کرده اند. امیدواریم نوار پیروزی‌های ما در سال ۲۰۲۴ نیز تداوم یابد و موفقیت‌های بیشتری در میادین مهم پیش‌رو، کسب کنیم.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *