×
×
خبرخوان شهر و روستا

فرماندار ویژه شهرستان ری:
با پشت میز نشینی و برگزاری جلسه به نتیجه مطلوبی دست نخواهیم یافت‌

  • کد نوشته: 866
  • ۷ دی
  • فرماندار ویژه شهرستان ری دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات را افتخاری برای مسئولان و قشرهای مختلف کشور خواند و گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای افراد اصلح، کارآمد و متخصص را روانه مجلس می‌کنند.
    با پشت میز نشینی و برگزاری جلسه به نتیجه مطلوبی دست نخواهیم یافت‌
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، مهدی باب الحوائجی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری افزود: اگر مدام مردم را به حضور و مشارکت پرشور دعوت می کنیم نشانه ضعف در برابر دشمنان نظام نیست، بلکه هدف این است که مردم در تصمیم گیری ها شرکت کنند.

    معاون استاندار تهران اظهار داشت: انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی اسلامیت و جمهوریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مهمترین موضوع امروز ما مشارکت بوده و بر همه ما است که در این راستا از هیچ اقدام و عملی کوتاهی نکنیم.

    وی خاطرنشان کرد: ما نیازمند آن هستیم که در هر اداره یک ستاد برگزاری انتخابات با محوریت موضوع افزایش مشارکت ایجاد کنیم، مدیران دستگاهها و نهادها نیز برنامه های خود را برای تحقق مشارکت افراد در حوزه نفوذ و مدیریت خود ارائه و به سمت اجرایی شدن آنها حرکت کنند.

    باب الحوائجی ادامه داد: شهرستان ری باتوجه به پیشینه مذهبی و تاریخچه غنی فرهنگی در راستای الگوسازی در موضوع عفاف و حجاب الگو باشد که در این موضوع نیازمند یک کار جدی و میدانی قوی هستیم و با پشت میز نشینی و صرفا ارائه دستورالعمل و برگزاری جلسه به نتیجه مطلوبی دست نخواهیم یافت‌.

    فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: یکی از اتفاقات مبارک که روزهای گذشته در این شهرستان به وقوع پیوسته، افتتاح و شروع به کار دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که همه باید به موضوع انتشار و انتقال آثار و معارف دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه انتقال به نسل جوان و نوجوان اهتمام ویژه ای داشته باشیم و با همکاری این مجموعه و استفاده از ظرفیت های قانونی شرایط را برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراهم کنیم.

    نویسنده: میثم خوشی
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *