×
×
خبرخوان شهر و روستا

فرمانده سپاه ناحیه روح الله(ره) در دیدار با مجمع نظام مسائل شهرستان ری:
با پیگیری و مطالبه گری برای مردم امیدآفرین باشید

  • کد نوشته: 919
  • ۷ دی
  • رئیس و اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان ری با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) دیدار و گفتگو کردند.
    با پیگیری و مطالبه گری برای مردم امیدآفرین باشید
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، سرهنگ علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در ابتدای این دیدار و ضمن تسلیت ایام وفات حضرت ام البنین(س) و شهادت سردار سپاه اسلام سید رضی موسوی اظهار کرد: هدف راهبردی نخبگان دلسوز شهرستان ری باید این باشد که با گسترش شبکه مطالبه گری و برای کمک به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم‌های مؤثری بردارند.

    وی افزود: ری پایتخت معنوی استان تهران است و باید ری اینگونه در سطح جامعه معرفی شود.

    وی با تاکید بر این که از توان، انرژی و فکر برای احصای مسائل و مشکلات استفاده شود، تصریح کرد: تمرکز باید روی حل مشکلات و معضلات شهرستان باشد که خیر و برکات آن برای مردم است.

    فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند دو قطبی در جامعه آفت بزرگی است و ما به یک انسجام ملی نیاز داریم و همه باید برای این انسجام تلاش خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: با دعوت از نخبگان، معتمدین و جوانان به صورت محله به محله، مشکلات را شناسایی کنید و برای حل آن ها راهکار بدهید تا با این کارهای جهادی، شاهد امید آفرینی در جامعه باشیم.

    وی در پایان افزود : مجمع مشورتی نظام مسائل شهرستان ری باید باعث حرکت مدیران شود و این مهم با مسئله یابی، کارشناسی و اولویت بندی امور محقق خواهد شد که پس از آن با ارائه راهکار عملیاتی از تمام ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده خواهد شد.

    گفتنی است مصطفی علی اکبری رئیس مجمع نظام مسائل شهرستان ری در ادامه این دیدار بر مطالبه گری و ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات، به عنوان دو راهبرد اصلی این مجمع تاکید کرد.

    بنابراین گزارش لطف اله ستاره، میثم خوشی، مهدی بختیاری، میلاد سلگی و امیر آسیایی از روسای کمیسیون های تخصصی نظام مسائل شهرستان ری در این دیدار به معرفی و برنامه های تخصصی خود در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، حقوقی، جوانان و ورزش پرداختند.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *