×
×
خبرخوان شهر و روستا

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در جمع مادران شهدای باقرشهر:
اقتدار کشور به برکت خون شهدا و صبر خانواده شهداست

  • کد نوشته: 935
  • ۷ دی
  • تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای باقرشهر و با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در قرآن گفت: پیشرفت امروز کشور مرهون جان‌فشانی شهدا و ایثار خانواده شهدا است.
    اقتدار کشور به برکت خون شهدا و صبر خانواده شهداست
  • به گزارش رسانه تحلیلی خبری عصر ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر با تاکید بر اینکه امروز اگر صدای توحید در گوشه‌ای از دنیا شنیده می‌شود به‌پاس خون شهداست، خاطرنشان کرد: و اگر خدا، برخی مردم را در مقابل بعضی دیگر بر نمی‌انگیخت فساد روی زمین را فرامی‌گرفت و گروه ظالمان تمام نشانه‌های دین، مذهب و خداپرستی و نسل بشر را بر روی زمین از بین می‌بردند.

    وی افزود: شرایطی که امروز در سرزمین غزه وجود دارد، نمونه‌ای از این گفته است که تاکنون سلطه‌گران بیش از ۲۰ هزار زن، کودک، پیر و جوان را کشته و بیش از ۶۰ هزار نفر را مجروح کرده‌اند.

    تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) خطاب به مادران شهدا تصریح کرد: به برکت خون شهدا، صبر و ایثار مادران و پدران شهدا، کشور ما اقتدار دارد و خوشبختانه امروز کشور ما در تمام ابعاد پیشرفت کرده است که حتی دشمن جرئت تعرض به کشور ما را ندارد، خوب این کار ساده‌ای نیست، پس شما هم مثل شهدا در توسعه و پیشرفت کشور، در توسعه فرهنگی و اخلاقی کشور شریک هستید و شما هم همراه شهدا در بهشت خدا متنعم هستید.

    وی ادامه داد: شهدا می‌خواستند اسلام در جامعه برقرار گردد، ظلم در جامعه ریشه‌کن شود و تبعیض از بین برود، این مسئولیت و این رسالتی که امروز بر دوش ماست از برکت خون شهداست که باید راه شهدا را ادامه دهیم.

    نویسنده: میثم خوشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *